Elektromechanika samochodowa
Elektromechanika samochodowa to nasza specjalność. Listę wykonywanych usług serwisowych w tym zakresie otwiera diagnostyka komputerowa samochodu. Potrafimy zbadać wszystkie aspekty stanu samochodu i na podstawie uzyskanych danych dokładnie określić jego kondycję, włącznie ze wskazaniem wykrytych przez nas defektów, których nie zauważył sam właściciel auta. Mając pewną i całkowitą wiedzę, nakreślamy dalszy plan działania i konsultujemy go z kierowcą. Diagnozujemy dokładnie wszystkie pojazdy, ale ze szczególnym traktowaniem podchodzimy do samochodów marek BMW, VW i Opel. Diagnostykę tych samochodów wykonujemy urządzeniami zaprojektowanymi z myślą właśnie o pojazdach tych producentów.
W naszym warsztacie zajmujemy się także systemami zabezpieczeń przed kradzieżą. Potrafimy uczynić z auta twierdzę, której bez zgody właściciela nie zdobędzie nikt.
Diagnostyka komputerowa
Badamy stan samochodów i wszystkich podzespołów. Kierowca, dzięki wykonanej przez nas diagnostyce, uzyskuje pełną wiedzę o swoim pojeździe. Dokładność i wszechstronność diagnostyki komputerowej pozwala na podjęcie właściwych działań naprawczych, wskazuje również te elementy, które w przyszłości mogą wymagać interwencji.
Blokady skrzyni biegów
Blokada skrzyni biegów, którą może zdezaktywować jedynie właściciel samochodu, to pewny sposób wykluczenia ryzyka utraty auta. Montujemy certyfikowane i atestowane systemy Bear Lock. Blokady te posiadają skuteczność potwierdzoną m.in. przez Laboratorium Kryminalistyki Komendy Głównej Policji w Warszawie. Trudno o lepsze rekomendacje.
Diagnostyka samochodu – urządzenia diagnostyczne
FSA 740
FSA 740 Edition jest uniwersalnym systemem diagnostycznym, składającym się z optymalnie dopasowanych do siebie modułów. W ramach stanowiska FSA 740 Edition można zestawić więcej nowych oraz istniejących urządzeń diagnostycznych. Stanowisko jest wyposażone w moduł pomiarowy, sondy, komputer PC oraz wózek.
Diagnozowanie obejmuje prowadzone w menu procedury badania, sprawdzanie komponentów oraz generowanie sygnałów. Kontrolowanie czujników w stanie zamontowanym umożliwia usuwanie określonych usterek w danych częściach. Badanie diagnostyczne przy pomocy FSA 740 ma wiele zalet, tj.:
- Obszerna diagnostyka wszystkich istotnych układów,
- Kompletny system na wózku z modułem pomiarowym i komputerem, monitorem TFT 19'', pilotem zdalnego sterowania oraz drukarką,
- Wydajny oscyloskop,
- Oprogramowanie z czynnościami kontrolnymi oraz testami komponentów do badania, elektrycznych i elektronicznych podzespołów pojazdu,
- Pilotowane w menu procedury konkretnych badań diagnostycznych,
- Oszczędzające czas badania komponentów w stanie zamontowanym,
- Symulacja sygnałów do sprawdzania czujników w stanie zamontowanym,
- Pomiar prądu spoczynkowego akumulatora przez okres do 24 godzin,
- Test sieci informatycznych w pojeździe (np. szyn CAN),
- Wgrywanie i zapisywanie przebiegów porównawczych.
KTS 540
Bezprzewodowy KTS 540 jest profesjonalnym wyposażeniem warsztatu, które posiada możliwość stworzenia razem z komputerem PC lub laptopem uniwersalnego narzędzia do diagnostyki. Wyposażony jest w Standard Bluetooth klasy 1 z mocnym i stabilnym łączem radiowym, o zasięgu do 100 m, adapter Bluetooth USB firmy Bosch. KTS 540 wykonuje test komunikacji radiowej za pomocą zintegrowanego nadajnika sygnałów. Ma uniwersalne zastosowanie w pojazdach osobowych i ciężarowych. Urządzenie posiada fabryczne gniazdo OBD, przewidziane dla instalacji 12V i 24V. Pozwala na lepsze analizowanie sygnałów dzięki: wyraźnie wyższej szybkości próbkowania, większej szybkości repetycji obrazów, lepszemu wyzwalaniu w kierunku X, multimetrowi jednokanałowemu do pomiarów natężenia prądu i rezystancji. Posiada wymienny, zintegrowany w module adapter (Multiplexer). Obudowa i przewody połączeniowe dostosowane są do warunków panujących w warsztacie.
GT1 SSS – TESTER DO SAMOCHODÓW BMW
BMW GT1 jest kompletnym urządzeniem do diagnostyki i programowania samochodów marki BMW. Pozwala na regulację, programowanie i diagnostykę wszystkich samochodów serii BMW. Ma możliwość programowania ECU, naprawy i przeprogramowywania.
Funkcje GT1 SSS:
- Odczyt kodów błędów
- Kasowanie kodów błędów
- Podgląd parametrów bieżących
- Aktywacja ustawień
- Odczyt kodów błędów
- Programowanie
- Test podzespołów
- Informacja danych
- Lokalizacja podzespołów
- Schematy połączeń
Tester diagnostyczny ST 6000
Tester zawiera procedury testowe wszystkich systemów elektronicznych pojazdu z zachowaniem większości protokołów transmisji danych. Występuje w wersji dla samochodów osobowych i dostawczych produkcji europejskiej (EUROPE), azjatyckiej (ASIA) lub wszystkich marek (WORLD). Urządzenie umożliwia odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt chwilowych parametrów pracy badanego systemu oraz aktywację i regulację elementów wykonawczych. Istnieje możliwość zapisania w pamięci testera przebiegu badania (listy odczytanych błędów, chwilowych parametrów pracy) i po podłączeniu do komputera zewnętrznego wydrukowanie protokołu z badania.
Systemy testowane przez ST 6000:
- Elektronika silnika
- Znaczniki kontrolne
- ABS
- Immobilizer
- Air Bag
- Automatyczna skrzynia biegów
- Systemy komfortu
- Systemy kontroli trakcji
- EOBD
- Magistrala CAN
- Zawieszenie pneumatyczne
Autodata – zakres diagnoz:
- Dane diagnostyczne dla pojazdów z silnikami benzynowymi
- Dane diagnostyczne dla pojazdów z silnikami diesla, uzupełnione o kasowanie inspekcji olejowych i serwisowych
- Kodowanie kluczyków elektronicznych
- Lokalizacja filtrów przeciwpyłkowych
- Momenty dokręcania
- Paski wieloklinowe
- Pojemności napełniania w układzie klimatyzacji
- Paski rozrządu
- Łańcuchy rozrządu
- Serwisowe przeglądy techniczne
- Czasy napraw z możliwością sporządzania kosztorysów
- Kody usterek
- Sterowanie silnikiem
- Diagnoza modułów
- Wartości kontrolne
- Tabele wyszukiwania usterek
- Schematy instalacji elektrycznych
- Schematy instalacji elektronicznej
- Układy klimatyzacji
OPCOM
Diagnozuje samochody marki OPEL
VAGCOM
Diagnozuje samochody AUDI,VW, SEAT, SKODA